torsdag 18 juni 2009

Första recensionen

Tidningen Leva  är först med att recensera min nya bok Tankar om glädje och vardagslycka. Jag kunde inte önska mig bättre kritik! Här är utdrag ur texten:

"Görel Kristina Näslund har skrivit en underbar och lättlillgänglig bok om hur vi kan känna mer lycka och glädje i vardagen.  I Tankar om glädje och vardagslycka (Optimal förlag) får vi lära oss om hur allt från sömn och kost till relationer och positiv psykologi påverkar vår glädje. Och hur vi kan använda pratiska metoder inom ett tjugotal områden för att bli lyckligare i vår vardag.
Det här är en fantastisk bok för alla som känner sig oroliga i dessa kristider, och alla som jobbar med utveckling av sig själv och andra. Läs och bli gladare!" 

2 kommentarer:

  1. Jag har redan beställt din bok! Ser verkligen fram emot att få läsa och inspireras!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du vill läsa min nya bok! Berätta gärna för mig sedan vad du tycker var bra eller mindre bra eller om du hittar något fel som jag kan rätta till nästa upplaga!
    Lycklig sommar! Görel

    SvaraRadera