fredag 9 mars 2012

Gör någon glad, ring ett samtal

Har bestämt mig för att lägga alla tankar som gäller pomologi i en egen blogg, svenskaapplen.blogspot.com. Där planerar jag att skriva åtminstone en gång i veckan och det betyder att jag skriver bara fyra dagar i veckan på denna blogg, måndag till och med torsdag. Hoppas att många läsare vill vara med mig på den nya bloggen!

Gör någon glad och ring ett samtal i helgen, det tänker jag göra. Max Raabe klagar på att ingen ringer honom och det kan inte vara hans fel, han har betalt telefonräkningen...

2 kommentarer:

  1. Jag ringer numera med datorn o Skype, förutom med kontantkortsmobil. Med Skype videosamtal kan man få se sina barnbarn lite oftare än annars.
    Skall bli kul med nya bloggen!

    SvaraRadera
  2. Skype är en fantastisk uppfinning, den borde alla ha tillgång till.

    SvaraRadera